mandag den 12. november 2007

Rss-læser og iGoogle

Så fik jeg flyttet mine rss-abonnementer fra Bloglines over i Google Reader. Det gik nemt efter anvisningen "Befri din mailboks - og find nyhederne før din chef" som der var link til i fællesbloggen.
Jeg har printet artiklen og hængt den på opslagstavlen i frokoststuen.

Og så hev jeg Google Reader ind på iGoogle - og så pludselig lyset - det virkelig smarte i rss-feed. Hidtil har jeg mest opfattet dem som en slags alternativ til nyhedsbreve på e-mail.
Det smarte er at iGoogle vises ikke alle mine abonnementer, kun dem der er noget ulæst på.
Så dette kunne være første dag i en ny praksis, lidt a la et nytårsforsæt: hver dag vil jeg åbne iGoogle og se om der er sket noget siden sidst. Lad os se om det holder.

Hvordan jeg gjorde det? Jeg klikkede på "manage subscriptions" nederst på listen over feed i abonnement. Så klikkede jeg på fanebladet "goodies".

Smart.

Ingen kommentarer: