lørdag den 10. november 2007

Dejlig lørdag morgen

Lone: God morgen Fie. Der ligger du jo godt.
(Klør Fie bag ørerne og under hagen)
Fie: Mon hun har glemt hvorfor hun kommer? Jeg må hellere lige gøre hende opmærksom på at jeg gerne vil løftes op og kæles for.
Lone: Undskyld, kom så. Vi kan sidde lidt her.
Fie: Dejligt. Lørdag morgen og rigtig god tid til at blive kælet for og få nulret ugler ud af pelsen. Til gengæld skal du få et godt spind.

Selv om det er dejligt vejr, kom Fie ikke ud, for på hendes plads på terrassen lå Hr. Fie *, og ham kan Fie ikke lide. Hun mangler sine to væbnere til at hævde territoriet. Der gik ikke et øjeblik før jeg hørte højlydt skænderi, og Fie kom ind i fuldt firspring da jeg lindede lidt på døren.

*Hr. Fie er en kat der ligner Fie meget. De kunne være søskende, men det ved vi ret beset ikke noget om. Vi ved ikke hvor Hr. Fie kommer fra, og Fie er hittebarn, så kun en dna-prøve kan afgøre evt. slægtskab.

Og så fik jeg et billede på min profil. Det drillede lidt, og jeg er endda vant til det der html - for andre er det vel endnu mere besværligt.

Ingen kommentarer: