torsdag den 22. november 2007

Messenger og katte

Besøgte Ellen og oprettede en Messenger Livekonto til hende. Men hvorfor kunne jeg så ikke komme i kontakt med min egen Messengerkonto?
Hjemme igen kunn jeg godt sætte Ellen på mine kontakter.
Jeg må sige at jeg ikke har helt styr på det der.

Ups - Pia dukker op. Rart at se at der er hul igennem et eller andet sted.


På vejen over til Ellen så jeg til Fie, og hun siger:
"Dejligt at være i menneskehænder".















Vejret var rigtig dejligt i dag, så nu skulle Fie ud at have noget frisk luft. Men hov. Så lå Hr. Fie der igen! Se her, den frækkert!


Han fik nu hurtigt besked om at forføje sig, og Fie kunne komme ud et par timer.




Alle billeder af Fie og Hr. Fie

2 kommentarer:

Kirsten Sandberg sagde ...

Tager jeg fejl, eller er den der kat en rimelig doven indekat, der ikke er meget for sådan noget med frisk luft og glæden ved at fange sin egen frokost??
Det virker på mig lidt, som om den bruger enhver given undskyldning for at blive inde og dovne. Den er sgi' da en endnu større sofakartoffel end mig :-)

Lone Fosdal sagde ...

Ja, jeg er også lidt overrasket. Normalt er den den af de tre katte, der er mest ude. Jeg har ofte måttet hen sent om aftenen for at lukke den ind. Men sådan er det altså ikke nu hvor den er alene på slottet - og det er vinteragtigt.