tirsdag den 20. november 2007

I mørke er alle katte grå

Skal katte have lys for at spise, eller går det lige så godt i mørke?
Jeg har faktisk været i tvivl, og de gange hvor det har været mørkt når jeg gave Fie mad, har jeg ladet en lille lampe været tændt.
I dag passede det så fint at jeg serverede aftensmad og så kunne lade lyset brænde mens jeg kørte i Irma for at handle. Da jeg kom tilbage, var Fie i alle tilfælde færdig med at spise. Så blev der tid til lidt mere kæleri.

I dag har jeg logget mig på Messenger - men ikke fundet nogen der gad snakke med mig.

Ad omveje fik jeg kontakt med Kirsten Sandberg og vi skrev lidt sammen. Det gjorde vi via den tjeneste som Lissa og Pia henviste til: http://www.ebuddy.com/ og jeg tror nok at det var Google Talk jeg skrev i via dette eBuddy. Men helt sikker kan man vist ikke være.

Ingen kommentarer: