mandag den 5. november 2007

Der er gang i bloggene

Nu er folk rigtig gået i gang med bloggene, og vi kan heldigvis lære af hinanden. Der er et par ting jeg skal have prøvet.

Mht. til Fie, så gemte hun sig til morgen. Det gør hun så snart der er fremmede i farvandet, men jeg bildte mig ind at jeg gennem mange års feriepasning havde en særstatus. Sådan kan man indbilde sig så meget!
Jeg måtte aflægge endnu et besøg til frokost for at lokke hende ud i det dejlige vejr. Godt at det er tæt ved så jeg lige kan smutte i pausen.

Så prøvede jeg at downloade et program som Hanne gjorde opmærksom på: Netpiloten. Jeg har ikke lige fundet ud af hvor det blev af - må kikke på det en anden gang.

Nu må jeg lige kikke på tidszonen her på bloggen.

3 kommentarer:

Pia Hjortespring Hansen sagde ...

Så fik jeg en forklaring på det mærkelige navn, du har valgt til din blog :-)
Pia

Pia Hjortespring Hansen sagde ...

Du får lige en kommentar til. Jeg har sat min tidszone til (GMT+02:00) Blantyre. Jeg ved ik hvorfor, men det virker.
:-) Pia

Lone Fosdal sagde ...

Kære Pia
Er det bedre at lægge to timer til - da jeg gik i skole, var det vist kun en time? Jeg er spændt på at se hvad tidpunkt denne kommentar får.