tirsdag den 25. december 2007

Juleglæder

Så fik jeg lige lov at kikke til Fie som er alene hjemme en enkelt dag her i julen.

Jeg har også fundet plads til ungernes julegave som virkelig var pladskrævende. De havde via "Den blå avis" skaffet en hel papkasse med de glas som jeg samler på - som med alt andet jeg samler på, er de gået ud af produktion.
Nu har jeg øl-, rødvins-, hvidvins-, portvins- og snapseglas til flere mennesker end der kan være i min stue. Og et enkelt der vist er til likør. Ikke dårligt.

Der blev så også tid til at gå i gang med at flytte mine links over i del.icio.us. Jeg skal lige finde ud af hvor jeg skal sætte henvisningen er fra min blog. Men her er i alle tilfælde linket: del.icio.us/lone.fosdal.
Og der kommer mange flere miljølinks. Det kan jeg godt love.

Det er sjov når man kan se at andre har markeret de samme hjemmesider og se hvilke tags de har brugt. Man kan vist blive væk i det på samme måde som når man skal vinde et fed garn op der ikke ligger i orden, men man kan formodentlig også finde nogle hjørner man ellers ikke ville komme til.

1 kommentar:

Kirsten Sandberg sagde ...

Fint at du er kommet lidt videre med del.ici.ous. Man kan nemt glemme de gamle forsætter, når de næste opgaver dukker op. Jeg må se om jeg også kan få snøvlet mig sammen til samme projekt. Det vil være smart at have sine links liggende et sted hvor man altid kan finde dem.