tirsdag den 22. januar 2008

Del.icio.us

Jeg har ikke lukket helt ned, men det kan I jo ikke se her.

Nu har jeg lagt alle de miljølinks jeg i tidens løb har samlet, på del.ici.ous. Det har da taget sin tid, men nu kan jeg forhåbentlig hurtigt finde dem når jeg for brug for dem. Det skal komme an på en prøve.

Jeg har link til dem her fra bloggen - hvorfor mon linket er hvidt?

Så må jeg hellere i gang med de næste ting. Video- og podcast. Jeg skal også have repeteret nogle af dem gamle. Og så se på alle de rss-feed jeg abonnerer på. Ellers er det jo lidt omsonst.
Jeg kommer altså ikke til at kede mig lige med det første.

Hovsa! Der er kommet nogle værktøjsikoner i højre side af bloggen. Har de mon været der hele tiden. Er der nogen der har lagt mærke til den slags????

2 kommentarer:

Kirsten Sandberg sagde ...

Nej det var ikke nemt at se at du stadig var arbejdende blogger. Men det er jo godt.

Det hvide link du nævner, er det det del.icio.us-link der ligger i den blå boks i højre side af din blog? For så er der jo ikke noget mærkeligt i at det er hvidt går jeg ud fra. Så er det vel bare den faste layout i den skabelon du har valgt.
Og hvor er de værktøjsikoner du omtaler?

Det er mange links du har fået lagt på og kommenteret. Dem må jeg huske næste gang jeg sidder med spørgsmål vedr. miljø. Så kan samlingen jo stå sin prøve :-)

Lone Fosdal sagde ...

OK - værktøjet kan kun ses af mig når jeg er logget ind.
Og linkfarven er bare farven på besøgte link - det kan være jeg skal ændre den ved lejlighed. Nu vil jeg hellere se på en ting eller to.