torsdag den 31. januar 2008

YouTube

Jeg har pligtskyldigst kikket på et par apache-versioner. Det ligger lidt uden for min fatteevne, men måske en eller anden kan få mig til at finde det interessant?? Hvis I vil se YouTube på min blog, så må I finde jer i at få et andet klip.

Værsgo'



Hvad angår Bibstream - så skal jeg have reklameret mere for det på hjemmesiden.
Og så håber jeg at vi en gang får lagt herlevfilmene ind der. Poul Bjerrum har givet grønt lys men skubbet opgaven fra sig. Forhåbentlig får vi en arkivar der vil kikke på det.

Jeg har en stærk fornemmelse for at Bibstream ikke kan lide Firefox, den åbnede i hvert tilfælde meget bedre i Explorer, og nu har jeg fundet The call of Cthulhu - og så prøvede jeg at finde en film fra Himmerland, her er Gotha og Petersen Danmark Rundt - fra Himmelbjerget til Skagen.

Den vil altså ikke lægge sig ind i bloggen - I må nøjes med et link.

Ingen kommentarer: