lørdag den 1. marts 2008

Venner, mest hisset (Facebook og MySpace).

Det er da en måde at føle sig omsværmet på - alle de venner man kan invitere, og alle de invitationer man modtager. Jeg må se at få sendt en hilsen til fætter Robin - har I set ham på min kontaktliste? Er han ikke sød? Godt han ikke brugte et af billederne fra fætter-kusinefesten til sin profil.
Og så fik jeg afvist Gorm i første omgang, men nu har jeg inviteret ham som min ven på Facebook. Så håber jeg at han ikke blev stødt på manchetterne da jeg ikke tog imod hans invitation forleden. Hvad der skete, er jeg ikke helt klar på.
Så har jeg oprettet mig på MySpace. Jeg har også anmodet om at bliver venner med /23ting - men jeg er ikke røget automatisk ind på listen. Jeg synes ellers det så tillokkende ind at være i samme gruppe som mosterjette på 96 år. Så er jeg da ikke den ældste - hvis det ellers står til troende. Så jeg har foreslået ham/hende at vi bliver venner.
Jeg har prøvet at finde en gruppe jeg kunne tilslutte mig og var lige ved at melde mig til en heavy-metal gruppe i Aasiaat. Men de bliver nu fri for mig. Så ledte jeg efter Ultra_FM. Det er nu længe siden de har givet lyd fra sig på MySpace, men de ligger der da. Derimod fandt jeg ikke Bo Skovhus. Hvem skal jeg så lede efter??? Min fantasi sætter absolut grænser - eller er det min manglende fantasi?

1 kommentar:

Kirsten Sandberg sagde ...

Jeg har ikke lige været inde og checke op på din fætter Robin endnu, men fint at du har været omkring på Facebook og MySpace. Det er ikke godt at vide om mosterjette virkelig er 96 år eller ej. Jeg var f.eks. inde på en MySpace side for en musikgruppe. Husker ikke lige om det var Ebba Grön eller Magtens korridorer, men de stod i hvert fald som værende 104 år. Og det ved jeg helt bestemt ikke passer
:-)