søndag den 10. februar 2008

Kongelige på Facebook

Det var jo lige en overskrift der kunne fange mig! Så nu har jeg en konto på Facebook, og jeg er med i gruppen 5000 danskere mod nedlæggelse af Det Kongelige Bibliotek, Fiolstræde
, så nu er vi 5001, sådan ca.
Jeg har også skrevet under på en underskriftliste.
Stedet er bygget som bibliotek - og en fantastisk arkitektur. Vi må have nogle flere med.
Har lige chattet med Pia - jeg kunne altså ikke finde ud af at blive ven med hende på Facebook. Men nogle af ungerne - og så kan jeg pludselig se deres gamle skolekammerater. Hyggeligt. Men de vil vel helst være sig selv og ikke ind i min liste.

3 kommentarer:

Pia Hjortespring Hansen sagde ...

Ja, nu er der 8.486 medlemmer af gruppen på Facebook og 2146 underskrifter på underskriftsindsamlingen, så det går fremad...
:-)

Pia Hjortespring Hansen sagde ...

Og i øvrigt, hvis dine gamle skolekammerater ville være sig selv, så lå de ikke på Facebook!!

Lone Fosdal sagde ...

Det er mine ungers skolekammerater, og jeg tror de foretrækker at netværke med deres kammerater, ikke med mødrene. - Men du har helt sikkert ret i at de ikke har noget imod at blive set :-)